Wydarzenia sportowe

sport Mońki sport Mońki sport Mońki sport Mońki sport Mońki sport Mońki sport Mońki sport Mońki sport Mońki sport Mońki sport Mońki

Wideo z odbywających się imprez i wydarzeń

  • IV liga piłki nożnej - bramka strzelona ze spalonego   
  • IV liga: LKS Promień Mońki - Cresovia Siemiatycze   
  • Starosta Moniecki Błażej Buńkowski z prośbą do premiera   
  • Premier Mateusz Morawiecki z wizytą w Mońkach   
  • Przemówienie Prezydenta Andrzeja Dudy w Mońkach   
  • Przybycie Duda Busa i pieśń zespołu Wodniczki   
  • Występ zespołu męskiego w oczekiwaniu na Prezydenta   
  • Policjanci z Moniek podjęli wyzwanie #GaszynChallenge   
  • Procesja Bożego Ciała przy kościele M.B. Częstochowskiej   
  • Procesja Bożego Ciała przy kościele Św. Brata Alberta   
  • Zmartwychwstał Pan! - schola Rose   
  • Władysław Kosiniak-Kamysz na spotkaniu w Mońkach   
  • V Memoriał Siatkarski im. Ireneusza Kapusty   
  • Halowy turniej piłki nożnej - Orliki   
  • Podsumowanie działalność Oddziału Rejonowego PCK   
  • Kolęda zespołu NaNowo w kościele M.B. Częstochowskiej   
  • Koncert kolęd w wykonaniu chóru Św. Brata Alberta   
  • Wielkie kolędowanie - chór parafii św. Agnieszki   
  • Wielkie kolędowanie - solowy występ Izabeli Łuckiewicz   

Wysyłka kurierem ze sklepu on-line

Wysyłka kurierem nie jest może szczególnie popularna jako usługa wykorzystywana przez klientów detalicznych, ale jest istotnym narzędziem w wielu działaniach biznesowych. Szczególnie istotną rolę odgrywa on w branży e-commerce, gdzie jest najczęściej wykorzystywaną formą dostawy zamówień ze sklepów internetowych. Jak podaje raport "E-commerce w Polsce 2019: Gemius dla e-Commerce Polska" wysyłka kurierem jest najczęściej wykorzystywaną formą dostawy towarów ze sklepów internetowych dla 58% ankietowanych. Na drugim miejscu znalazł się odbiór przesyłki w paczkomacie (52% wskazań), a na trzecim dostawa pocztą do domu/pracy (38% wskazań).

Na wysoką pozycję wysyłki kurierem ma zapewne wpływ jej popularność wśród osób starszych. W grupie respondentów w wieku 50+ aż 72% respondentów najczęściej korzysta z tej właśnie formy dostawy. W pozostałych grupach wiekowych na tą formę dostawy wskazuje tylko 52-55% respondentów, a więc mniej niż w przypadku paczkomatów (nieznacznie mniej: 54%-57% respondentów w grupach wiekowych poniżej 50 wskazało na dostawy do paczkomatu). Z paczkomatów za to osoby starsze korzystają zdecydowanie rzadziej (zaledwie 42% odpowiedzi). Przypuszczalnie wpływa na to ograniczona mobilność wielu osób w starszym wieku. Za potwierdzenie tej tezy można uznać to, że wielu respondentów wskazało, że chcieliby żeby kurier wniósł zakupy do mieszkania. Na to pytanie twierdząco odpowiedziało 72% respondentów, przy czym osoby starsze (i kobiety) zgadzały się z tym twierdzeniem nieco częściej. Można też przypuszczać, że dla osób na emeryturze mniej uciążliwy jest główny problem związany z wysyłką kurierem, czyli konieczność oczekiwania na kuriera w domu, chociaż osoby te nie stanowią zapewne większości wśród osób starszych kupujących on-line.

Z wysyłki kurierem nieco raczej korzystają też osoby, które postrzegają sytuację materialną swojego gospodarstwa domowego jako złą. Z oczywistych przyczyn zapewne związane jest to z wyższą ceną wysyłki kurierem w porównaniu do innych form dostawy. Aczkolwiek różnica jest zaskakująco mała - na poziomie zaledwie 3-4 punktów procentowych. Być może wynika to z tego, że osoby w tej grupie częściej niż inni kupują materiały budowlane czy części samochodowe (które dużo ważą) albo leki (które zapewne kupują głównie osoby starsze).

Wysyłka kurierem zachęca do zakupów

Można by zadać sobie pytanie czy wysyłka kurierem nie jest tak często wykorzystywana, bo sklepy nie oferują innych opcji, ale przeczy temu fakt, że wysyłka kurierem do domu lub miejsca pracy jest dla 71% respondentów formą dostawy zamówień ze sklepów internetowych, która najbardziej motywuje ich do dokonywania zakupów w sieci. Drugie miejsce w tym rankingu zajęły paczkomaty, na które wskazało 61% respondentów, a trzecie "darmowa dostawa do domu z możliwością darmowego zwrotu" (59% wskazań), która nie jest formą dostawy w tym samym sensie co kurier czy paczkomat. Trzeba przy tym zauważyć, że prawdopodobnie tych dostaw też dokonują kurierzy, tylko wysyłka kurierem i pocztą jest dostawą do domu (a z usług kuriera korzysta zdecydowanie więcej respondentów).

Preferencje dotyczące dostawy towarów zakupionych w internecie pokrywają się z faktycznymi wyborami dokonywanymi przez kupujących. Tak więc osoby starsze (kategoria 50+) zdecydowanie częściej wskazują, że wysyłka kurierem motywuje je do dokonywania zakupów on-line niż inne grupy wiekowe (o ok. 20 punktów procentowych).

Podobnie, mimo wyższej na ogół ceny wysyłki kurierem osoby postrzegające sytuację materialną gospodarstwa domowego jako złą tak samo często deklarują, że wysyłka kurierem motywuje do dokonywania zakupów w sieci jak osoby uważające swoją sytuację finansową za dobrą (mówimy tu o różnicach na poziomie 1 punktu procentowego, a więc mieszczących się w granicach błędu statycznego).

Fotograficzne relacje z największych monieckich imprez

Startuj z nami   |   Napisz do nas   |   Dodaj bezpłatne ogłoszenie   |   Bezpłatny katalog firm   |   Zareklamuj się u nas

logo
2003-2020 © Copyright by e-Monki.pl
Wykorzystanie zdjęć publikowanych w portalu www.e-Monki.pl wymaga zgody redakcji portalu!