Preloader Image
e-Monki
<<< wstecz

Teledysk promujący


Ponad trzy minuty filmowej podróży przez szkołę, z piosenką „Poniedziałek” zespołu Kuśka Brothers śpiewaną z playbacku przez uczniów – tak wygląda LipDub nakręcony przez uczniów ZSOiZ w Mońkach przy ulicy Szkolnej.

To doskonała promocja szkoły. Klip jest bardzo spontaniczny i zabawny. Młodzież jest poprzebierana i widać, że humor jej dopisuje. W filmie zobaczymy cheerleaderki, sportowców, kibiców Jagi, kółka fizyczne i chemiczne, kasyno i sklepik szkolny.

LipDub to najnowsza moda na amatorskie teledyski, zwłaszcza prezentujące duże społeczności, przede wszystkim uczniów. Wymaga jednak dobrego pomysłu i świetnego przygotowania. Pomysłodawcami filmu byli nauczyciele: Elżbieta Nowicka i Zbigniew Kapica, teledysk nakręcili Grzegorz Wierzbicki z ARTvideo i Rafał Supiński z GABIfilm. Sponsorami nagrania są Bank Spółdzielczy w Mońkach oraz firma Agrohurt Panów Kuprel.

Reklamę szkoły będzie niebawem można obejrzeć w najnowszym wydaniu dwutygodnika informacyjnego e-Monki TV, a teraz posłuchaj piosenki

LipDub, wymyślony został trzy lata temu przez Jakoba Lodvicka, założyciela popularnego portalu Vimeo. Polega na tym, że uczestnicy teledysku ruszają ustami do słów jakiejś piosenki brzmiącej w tle. Nazwa pochodzi od angielskich pojęć „lip synchronization” i „dubbing”. Do tego dochodzi jeszcze kilka ważnych zasad – kamera pracuje bardzo dynamicznie, a w dodatku cały teledysk jest jednym ujęciem – bez żadnego montażu. Dlatego przygotowanie krótkiego filmu wymaga bardzo dobrego scenariusza i przygotowania.










<<< wstecz